Letošního ročníku kampaně Do práce na kole se účastní čtyři tisíce lidí
Vratislav DostálTřetího ročníku kampaně Do práce na kole se účastní téměř čtyři tisíce soutěžících z tisíce firem. Do konce května budou soutěžit o pravidelnost dojížďky a sbírat zelené kilometry. Na vítěze čekají zajímavé ceny.
Třetí ročník kampaně Do práce na kole přilákal téměř čtyři tisíce soutěžících z tisíce firem. Do soutěže se registrovali pracovníci bank, IT firem, univerzit, médií, úřadů, továren, nemocnic, dopravců i kulturních institucí z jedenácti českých a moravských měst. Cílem soutěže je omezit zbytečné zahlcování měst automobily při každodenních cestách do práce, zlepšit kondici lidí a oživit ulice.
„Soutěžící mají měsíc na to, aby ukázali, co v nich je,“ uvedla manažerka kampaně Do práce na kole Iva Nevečeřalová. „Utkat se mohou v několika kategoriích. Hlavní je přitom soutěž o pravidelnost dojížďky do práce a z práce na bicyklu,“ dodala.